Bikinivaxning

Jag har hört mycket om fasansfulla vaxningar. Det är ju var och varnannan som testat att vaxa benen och många verkar tycka att det gör fruktansvärt ont. Själv så hade jag inte testat detta vaxnings-provnings-fenomen, så jag tänkte att jag skulle gå ut hårt och testa bikinivaxning, trots att säsongen sedan länge är slut.
Dagen idag så var det upp till bevis.
Att dö av smärta, eller inte dö av smärta?
Det var frågan!

Min slutsats var följande:
Det gjorde inte ont ju!

Däremot så svider det en aning efter 45min, men jag tycker inte att det räknas till smärta.
Det gör alltså mer ont efter 45min än vad det gjorde på hela vaxningen totalt.
Hmmm...

Jag väntade mig THE SMÄRTA OF HELL alltså.
Men papercut's är mer fasansfulla och smärtsammare än det där!
Det är helt sjukt!

Dessutom så funkar stripsen som man köper väldigt dåligt.
Så jag tvivlar lite på metoden.

Samt att jag tvivlar på vaxning över huvudtaget.

Jag är mycket besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0