Pling!

Jag plingar som besatt på smycket i det nytagna hålet i örat.
För att utvinna svidande-ont-enodrfiner (de är som monstren under sängen, DE FINNS!)
Det känns helt sjukt när jag tänker efter...

Jag svimmade på teatern för att jag hade en liten spricka i huden på ett finger/ rivsår.
My beloved klasskamrater snickrade ihop en annordning till det när skolans plåster visade sig
vara av ytterst dålig kvalitet!
Väldigt kreativt.

Jag har lyckats få ett hugg ( tränade fäktnings-grejs) över
min skadade höger hand.
Tummen värker som besatt.
Jag tvivlar på att det är hälsosamt med tanke på att jag egentligen,
inte ens har tillstånd att kila runt utan skenor osv.
Den har även svullnat upp och blivit röd...

Hmm.

Jag tror att jag fått diabetes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0