Pain is not my problem today

Jag tror att jag är ganska sjuk i mitt huvud ändå.
Enligt Anders citat lista så har jag sagt följande:
-"Vadå?! Har du något emot mina kvinnliga höfter??"
 &
-"Nej, det är ingen fara. Jag har haft cancer i hjärnan ganska länge nu."


Och nu har jag tagit ännu ett hål i örat, pangat med håltagnings-pistol, för att det drar till sig flugor som en flugsvamp (eller?).
Och nu sitter jag och petar till det hela tiden så att det ska göra ont.
Bara för att jag kan.

Det om nånting måste vara sjukt.
Jag är typ en psykopat mot mig själv...
Eller näe...
Jag skulle få IG i Psykologi B för det där...
Oj, javisst ja på tal om Psykologi...
Läxor som väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0