Jag glömmer bort att andas

Jag glömmer bort att andas.
Jag hyperventilerar.
Jag glömmer bort att andas.
Jag hyperventlierar.
Andas.Hyperventilera.Andas.
Hyperventilera.Andas.Hyperventilera.
SLUTA!

En dersserad hund.
En död fisk.
På ryggen.
Botten av en glasskål, inget grus.
Spyor som slutat att räknas.
Ett dygn.Två dygn.
4 gravar.
Ett krig.
Strömmande vårfloder, DET ÄR SOMMAR NU!!!
Fattar inte!
Fattar ingenting!
Nä, förstånd och förstående rimmade aldrig.
"Det ordnar sig"
Skriker.
Knappnålar.
Nåldyna.

Jag är den modigaste vekling jag känner.
Fast det spelar ingen roll.
Mina problem är inte viktiga.
Jag är inte viktig.

Jag behöver Frugan.
Jag behöver din axel.
Det rasar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0