Feber & Frakturer

På min sjukdoms lista finns följande:
Kroniskt ont i ryggen (ska försöka åtgärda)
Ganska allvarlig astma
Eksem
Just nu gipsad fraktur på båtbenet
Vissa defekter på mina knän
Allmänna fett-valkar...

På min inbillade sjukdoms-lista (med Wannabe-hypokondriker-stämpel):
"Njur-fel"
Mjältbrand (fast den kommer och går...)
Skrump-lungor
Cancer i hjärnan
Defekta fötter
Galna kosjukan (jag hatar ju kossor liksom!...)
Grön starr
Diabetes
Snart Reumatism
Paranoia
Allmän avsaknad av tunntarm.

Och jag har nog en och annan mördarbakterie också.


Sedan att flera miljoner dör i AIDS...
HIV...
Att det finns kolera, malaria och salmonella...

Det är ju en helt annan sak liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0