Sjuklig

Jag har noterat: efter att jag nu jobbat i en månad så har min smak på saker och ting förändrats-

Jag tänkte att människor måste vara tokiga som har så konstiga beställningar, men har nu noterat att jag typ är värst. Och jag blir lite oroad.

Ta t.ex.: Parisare med bröd, ost, salsa,tomat, ketchup & senap, MYCKET sallad.
Samt strips med en Guacamole-dip.

(av någon anledning så kände jag mig som en tysk-turist i Brasilien... just då?)


Men favoriten är och förblir en Green-burgare (vegetarisk), grönsaksburgare med salsa, sallad, tomat, rödlök... och ost.
Och Guacamole. Jag älskar Guacamole.

Guacamole är t.o.m. gott till parisare-korv!
Det tyder på en stor allsidighet...


GAH! Jag håller på att bli sjuk i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0