Dagens IG-problem

Nu var det så att jag fick mitt betyg i Fredags.
Ursäktar förseningen av det här inlägget,
men jag glömde att publicera det då det skrevs.


I alla fall.

Jag fick alltså mitt betyg, där det stod att iår har jag lyckats skrapa ihop:

G: I
VG: II
MVG IIIII

Det hela är ju lite lustigt för att ett av ämnena som jag fick VG i, skulle jag absolut inte ha något annat än IG!!! På sin höjd ett G, men även det hade varit fel.

Som om inte det var nog så har jag hoppat av kursen som jag fick G i....

Vars är det svenska skolsystemet påväg egentligen?!

Jag är nästan besviken.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad sjukt :S

var det kreativt skrivande du fick g i eller :O?

Sjukt!



Men grattis till alla mvgn, du är duktig du!

2008-06-16 @ 12:13:04
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Frugan

Jag fick Vg-Mvg i alla ämnen utom ett,Kreativt skrivande.Pappa höll på att sätta i halsen när han såg Ig på den kursen.: P

2008-06-19 @ 18:47:11
URL: http://westinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0